Klimatyzacja SEO

niech linki oddychają

Rozwoj osobisty twoja przyszłoscia

W pracy powazne kwestie tycza glownie ludzi, nie maszyn. Upracodawcow przeprowadzono ankiete w ktorej szefowie w prezesi mieli odpowiedziec....

W pracy powazne kwestie dotycza glownie ludzi, nie maszyn. U amerykanskich pracodawcow przeprowadzono ankiete ktora dotyczyla oczekiwan dla zatrudnianych pracownikow. Wsrod kilku wymienianych atrybutow tylko jedna zwiazana bywa z wyksztalceniem: umiejetnosc czytania, pisania i liczenia. Dla pracodawcow wazne byly takie przymioty jak: umiejetnosc sluchania i porozumiewania sie.Motywacja do czynnosci kierunkujacych do uzyskania zamierzonych przyczolkow, aspiracja budowania wlasnej kariery i duma z sukcesow. Kierownicy chca tez, aby ich rozwój osobisty,motywacja ludzie umieli ze soba pracowac i wynajdywac sie w pracy zespolowej, pokojowo rozstrzygac zadraznienia, oraz skutecznie dzialac na rzecz firmy. Wazylo tez dla nich to, aby zatrudnieni pracownicy mieli chec wnoszenia swojego udzialu w dorobek firmy .Badania uzmyslowily, ze najbardziej ceniony i kreatywny personel wyroznia sie inteligencja emocjonalna. Motywacja i rozwój osobisty wcale niekoniecznie wysokim IQ! Dotyczy to zarowno inzynierow, ksiegowych, handlowcow, menedzerow, jak i osob postrzeganych czesto jako malo komunikatywne, takich jak programisci IT. Wszystkie atrybuty swiadczace o EQ to zdolnosci zwiazane z poznawaniem i zapanowaniem nad uniesieniami, ktorych mozna nauczyc siebie i swoich pracownikow. Inteligencja emocjonalna , rozwój osobisty,motywacja jest wprost niezbedna u ludzi robiacych z ludzmi, a wobec tego kontaktujacych sie wprost z odbiorcami.Inteligencja emocjonalna jest to zdolnosc podtrzymywania ciekawych kontaktow ze wspolpracownikami, bosami, podwladnymi czy odbiorcami. Rozwija kreatywnosc, rozwój osobisty,motywacja poglebia zdolnosci produkcyjne i polepsza stosunki osobisteLudzie, ktorzy maja problem, z rozpoznawaniem i nazywaniem emocji, nie umieja poradzic sobie ze zlymi emocjami. Latwo wpadaja w panike w sytuacjach koniecznych do szybkiej reakcji lub nie potrafia dac rady sobie ze stresem. Ciezko im pracowac w grupie, dogadywac sie ze wspolpracownikami czy podwladnymi. Latwo wyprowadzic ich z rownowagi, zyja w ciaglym stressie, nie umieja dyskutowac o problemie i szukac kompromisowego rozwiazania.

Tagi: zarządzanie czasem  sukces  motywacja  rozwój osobisty 

Artykuły o podobnej tematyce:
Nagradzać czy karać?
Nasz własny rozwój osobisty

Aktywność robotów sieciowych: Google: 69, MSN: 26, Yahoo: 131

Menu:

biznes   download   forum   gry   internet   kraków   kredyty   kursy   meble   meble kuchenne   mieszkania   mp3   muzyka   nauka   nieruchomości   osk   osrodki   poznań   pozycjonowanie   prawo   reklama   rozrywka   seo   sklep   sport   szkoły   warszawa   wroclaw   zakłady bukmacherskie   zdrowie